Top

SurvivalGigant - Nieuws, blogs & reviews

Productinformatie Survivalgigant PRO - voor de Survival en Outdoor professional
Bij SurvivalGigant kunt u sinds jaar en dag terecht voor hoogwaardige producten op het gebied van Outdoor en Survival optiek en accessoires. Voor de professionals, die de hoogste eisen stellen aan hun producten, heeft SurvivalGigant nu de ‘Survival PRO Gear' in het leven geroepen. De producten die onder dit label vallen zijn op de website herkenbaar door het paarse ‘PRO’-label. Momenteel maakt een selectie producten van onze volgende merken deel uit van onze 'PRO'-serie: o.a. Flir, Armasight, Kowa en Vortex. … Bekijk onze Survival PRO-serie >>

Vortex levertijden van richtkijkers en red dot richtkijkers Productinformatie Survivalgigant

Levertijden van Vortex richtkijkers en red dot richtkijkers onbekend …

Zoals u wellicht weet kent Vortex al meer dan een jaar zeer grote leverproblemen in Europa en kunnen of willen niet vertellen wat ze wanneer aan ons leveren. De verwachte levertijd is daarom momenteel niet duidelijk, maar alle niet op voorraad zijnde richtkijkers zijn al enige tijd geleden besteld. We durven op dit moment geen enkele voorspelling meer te doen omtrent de levertijden van Vortex richtkijkers. Voor het laatste nieuws omtrent onze levertijden kunt u contact opnemen via onze Chat, Tel: +31653353544 of: info@survivalgigant.nl

Vortex Diamondback Verrekijkers; Nieuw en nog beter! Productinformatie Survivalgigant

Vortex Diamondback Verrekijkers; Nieuw en nog beter!

De Vortex verrekijkers uit de Diamondback serie zijn van superieure kwaliteit en hebben een verbazingwekkend voordelige prijs. Met een fijne en soepele afstelling ziet u de kleinste details. U zult versteld staan van de prestaties bij omstandigheden met weinig licht. Het zichtveld (field-of-view) is het grootste in zijn klasse. Natuurlijk zijn de verrekijkers uit de Diamondback-serie nevelvrij, water- en stofdicht. Ze zijn al verkrijgbaar vanaf € 139,- !
Vortex Diamondback Verrekijkers; Nieuw en verbeterd

Nieuw Blog Survival Productinformatie Survivalgigant

Nieuw: Blog Outdoor Survival Gear Tips & Trucs

Volg mijn blog en blijf op de hoogte van het laatste nieuws over Outdoor Survival Tips en Trucs en reviews over de vele artikelen in mijn webshop!
Hierin kun je ook je eigen ervaring met producten delen en lezen wat anderen vinden van de producten bij SurvivalGigant.
Blog Outdoor Survival Gear Tips en Trucs

Richtkijker advies op maat Productinformatie Survivalgigant

Wil je Gratis Advies Op Maat voor de aankoop van een nieuwe richtkijker?

Moeilijk om de juiste richtkijker te kiezen, die past bij jouw wensen, eisen en wapen?
Teleurstellingen achteraf voorkomen bij een verkeerde keuze richtkijker die meteen kapot gaat?
Vul dan deze Online Vragenlijst in en je ontvangt per email gratis Advies op maat van ons voor een geschikte richtkijker die het best past bij je wapen, geweer, luchtbuks, kruisboog of handboog en het beste aansluit bij je voorkeuren, wensen en budget.
Bekijk onze richtkijkers >>

Productinformatie Survivalgigant PRO - voor de Fotografie professional
Bij SurvivalGigant kunt u sinds jaar en dag terecht voor hoogwaardige producten op het gebied van fotostudio apparatuur en camera accessoires. Voor de professionals, die de hoogste eisen stellen aan hun producten, heeft SurvivalGigant nu de ‘Professional’-serie in het leven geroepen. De producten die onder dit label vallen zijn op de website herkenbaar door het paarse ‘PRO’-label. Momenteel maakt een selectie producten van onze volgende merken deel uit van onze 'PRO'-serie: o.a. Falcon Eyes en Boya. … Bekijk onze Fotografie PRO-serie >>

Deal van de Week Survivalgigant Kowa Digiscoping set; in één keer klaar voor het vogelseizoen!
Speciaal voor de vogelliefhebbers hebben de Kowa Digiscoping set samengesteld met een wide zoom oculair, eenvoudig te monteren digiscoping adapter en bijbehorende Tas. Ben jij al klaar voor het vogelseizoen? Met de Kowa Digiscoping set bent u in één keer klaar voor het vogelseizoen! In deze set zit een Kowa Spotting Scope TSN883 met een 25-60x TE11wz wide zoom oculair, de eenvoudig te monteren PA7 digiscoping adapter  en een bijbehorende Kowa Stay-On Tas. … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Hoe zit het met de garantie van artikelen van het merk Vortex?
Zit op alle Vortex apparaten een levenslange garantie?
JA, Op alle Vortex producten zit de VIP levenslange garantie.
De garantie geldt alleen niet voor: diefstal, kwijtraken, expres toegebrachte schade of cosmetische schade die de prestaties van het product niet beïnvloeden, kortom eigenlijk alles.
2. Wat als hij bijvoorbeeld kapot geschoten wordt tijdens airsoft?
Als je een kijker gebruikt voor airsoft en hij gaat kapot … Lees verder >>

Deal van de Week Survivalgigant FLIR HS-307 Warmtebeeldcamera blijvend in prijs verlaagd van 8.499,00 voor 8.399,00
Met de FLIR HS-307 Warmtebeeldcamera hebben de rechtshandhavers, douane en beveiliging de mogelijkheid om iets te zien in volledige duisternis. Hiermee heeft u een onmiskenbaar tactisch voordeel om veilig te blijven en goed te kunnen werken in de nacht. Hiermee heeft u alle informatie om snel beslissingen te maken die de missie snel tot een goed einde te laten komen. Zie beter door bossen, ongeacht of het donker of licht is. … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Spot de sterren, planeten, meteorieten of nevels met Konus Telescopen
Telescopen worden gebruikt om sterren, planeten, meteorieten of nevels te vinden en om deze van dichtbij te bekijken. SurvivalGigant heeft voor iedereen de juiste telescoop. Kinder-, beginner- of amateur telescopen zijn vaak in aanschaf voordelig. Wanneer u als starter wat meer te besteden heeft is een Goto telescoop ook een goed alternatief omdat hiermee eenvoudig vele hemellichamen gevonden worden. Voor de gevorderde astronoom is een Goto telescoop of maksutov cassegrain telescoop ook een hele goede keuze. Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Nieuw bij SurvivalGigant: Braun Full HD Dashboardcam
De Braun Dashcam B-Box T4 is een dashboardcamera die kan filmen in Full HD (1920x1080p/30 fps) en beschikt over een 120° groothoeklens. Daarnaast is het mogelijk om tot 12 megapixels foto's te maken. De camera kan bijvoorbeeld worden gebruikt om een autorit te filmen en voor het opnemen van een gebeurtenis of ongeval. De TFT-display van de dashcam is 2.0" (5.08cm). De B-Box T4 camera kan met behulp van een zuignap, die wordt bijgeleverd, worden gemonteerd op de voorruit van de auto. Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Nieuw in het assortiment bij Survivalgigant: Armasight Nachtkijkers
Armasight is een toonaangevende Amerikaanse leverancier van geavanceerde nachtkijkers, warmtebeeldkijkers, verrekijkers, verlichting gereedschap en andere precisie-optica met uitstekende prestaties en een schat aan innovatieve functies. Hierbij maakt Armasight gebruik van hoogwaardige, innovatieve materialen en toekomstgerichte ontwerpen. De producten worden gebruikt door militaire (elite-)eenheden, rechtshandhavers, hulpdiensten en consumenten over de gehele wereld … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant UST Brands; Hulp- en survival middelen, niet alleen noodgevallen
Al bijna 80 jaar vervaardigt UST survival en outdoor gear van de hoogst mogelijke kwaliteit. Door het handhaven van de hoogste normen, kwaliteit en service, hebben de producten van UST al vele levens gered. UST biedt een scala aan producten op het gebied van survival, maar ook heel handige accessoires om mee te nemen op vakantie! Het assortiment omvat o.a. noodverlichting, messen en bijlen, all-weather aanmaakblokjes en navigatiemiddelen. Uw noodpakket is niet compleet zonder de producten van UST … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Yukon Spartan monoculaire nachtkijkers; een van de populairste series
De vergrotingen, het brede gezichtsveld, het lichte gewicht en het compacte en mooie design maken de Spartan serie tot een van de populairste serie van Yukon.Yukon's exclusieve PulseTM infrarood systeem(voor mens/dier onzichtbaar) in combinatie met de vernieuwde lichtdoorlatende lenzen zorgen voor een meer dan acceptabel helder beeld. Een uitstekende keuze voor professionele observaties, outdoor, jacht, en huisbeveiliging. De Yukon Spartan is scherp vanaf 1 meter! … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Optisan Litec serie; Hoogstaande kwaliteit, laag in prijs
Verrekijkers uit de Litec serie kenmerken zich door het feit dat ze gemaakt zijn om te functioneren onder de meest moeilijke (weer)condities en op de meest uiteenlopende plaatsen. De verrekijkerbody van de Litec serie heeft een luxe uitstraling.  Ze zijn verkrijgbaar met een dichte body, maar ook met een open brug (ook wel open hinge genoemd). De gehele Litc serie is voorzien van een grijs / zwart metalen body. De lenzen zijn vervaardigd uit hoogwaardig BK-7 glasmateriaal, voorzien van multi-coating. … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Photokina review door DigifotoPro: Hands-on met Kowa's nieuwe mft-objectieven
Begin 2014 maakte Kowa bekend met nieuwe micro four thirds-objectieven te komen.
In september volgde een introductie met meer details. De objectievenmaker is ook op de Photokina aanwezig, we nemen een kijkje bij het nieuwe glaswerk. Kowa is een oudgediende in de fotografiewereld, maar de laatste tijd is het stil geweest rond de Japanse fabrikant als het om cameraobjectieven gaat.  Begin 2014 kwam daar verandering in, toen kregen we te horen dat Kowa objectieven voor micro four thirds gaat maken. … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Kowa TSN Spotting Scopes behoren tot de beste die verkrijgbaar zijn
De Kowa TSN Spotting Scopes, behoren tot de beste spotting scopes die verkrijgbaar zijn. De body is gemaakt van sterk magnesium en is voorzien van een uitschuifbare zonnekap. Deze zonnekap beschermt de lens tegen blootstelling aan regen en direct zonlicht dat de spotting scope binnendringt. De Kowa TSN Spotting Scopes, behoren tot de beste spotting scopes die verkrijgbaar zijn. … Lees verder >>

Productinformatie Survivalgigant Kowa SV-Serie kostenbesparend zonder kwaliteitsverlies
Met de SV serie Verrekijkers heeft Kowa zich gericht op kostenbesparing zonder in te leveren op de kwaliteit waar ze om bekend staan. Door de phase coating op de prisma's en een full multi-coating op de lenzen heeft deze serie weinig verlies van licht. Hierdoor hebben deze kijkers een helder visueel bereik en een scherp beeld. Ook is deze serie waterdicht en stikstof gevuld wat beslaan en stof tegengaat … Lees verder >>

Nieuw: Blog Outdoor Survival Gear Tips en Trucs