Heb je een defect product, een verkeerd artikel ontvangen of een andere onvolkomendheid met een artikel? We helpen je graag verder. Wij beschikken over een eigen reparatie afdeling en kunnen je dus snel en vakkundig van dienst zijn. Raadpleeg eerst onderstaande, veel voorkomende vragen.
Wellicht is de oplossing eenvoudiger dan je denkt!
Zelf checken...
Wij vragen je vriendelijk om per artikel onderstaande zaken te controleren voor je het product retour stuurt. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met ons team.
Hoe zit het met de garantie op de studioapparatuur?
- Standaard hanteren wij een garantietermijn van 2 jaar op studioapparatuur (let op: dit geldt niet voor accu's en batterijen).
Mijn flitser werkt niet of is defect. Wat moet ik doen?
- Heb je gecontroleerd of het netsnoer in het stopcontact zit en het apparaat is ingeschakeld?
- Geen functie: heb je de zekering gecontroleerd? Deze bevindt zich doorgaans vlakbij de netsnoer aansluiting.
- Wel functie, geen licht: heb je de flitsbuis, instellamp of daglichtlamp gecontroleerd? Je kunt deze met een andere (zelfde) lamp wisselen.
- Apparaat flitst niet mee: Functioneert het wel zonder afstandsbediening? Is de triggerset op het juiste kanaal ingesteld? Indien je de ingebouwde slave gebruikt, staan de flitsers misschien te ver uit elkaar. Probeer ze dichter bij elkaar te plaatsen.
De bestelling is aangeboden, maar de verpakking is beschadigd, wat moet ik doen?
- Controleer het pakket voor je het accepteert. Zie je een beschadiging, vermeld dit dan direct op de aangeboden/bijgeleverde bezorgbon.
- Maak direct foto's van de ontvangen levering
- Neem contact op met SurvivalGigant
De bestelling is aangekomen, maar niet compleet, wat moet ik doen?
- Heb je in de bestelling lange achtergrondrollen (2,75) opgegeven? Deze worden via een andere vervoerder aangeboden.
- Lees goed de pakbon door, hierop staat exact wat er in de levering hoort te zitten. Een (tijdelijk) niet leverbaar product, wordt altijd voor je in een backorder geplaatst.
De bestelling is aangekomen, maar ik zie dat ik iets verkeerds heb besteld, wat moet ik doen?
Je hebt tijdens de bestelling een artikel ingegeven, maar komt er bij levering achter dat dit voor jou niet het juiste is. Uiteraard kun je het foutief bestelde artikel, binnen 14 dagen na aflevering, omruilen bij ons. Er worden geen handelingskosten in rekening gebracht. De kosten die het versturen van je omruiling met zich meebrengt, zijn voor je eigen rekening.
Als je de volledige bestelling retour stuurt, ontvang je het volledige aankoopbedrag retour (Exclusief eventuele extra kosten voor de betaalmethode zoals PayPal). Mocht je slechts een gedeelte van de bestelling retour sturen, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag, exclusief eventuele verzendkosten, van dat artikel retour.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen we voor deze terugbetaling geen extra kosten in rekening brengen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
Ik heb het onderstaande herroepingsformulier volledig ingevuld en wil het artikel retourzenden, wat moet ik doen?
- Neem eerst contact met ons op, alvorens je iets retour stuurt!
- Als een artikel deel uitmaakt van een set, gelieve alleen het defecte artikel aan ons verzenden.
- Retourartikelen dienen in perfecte nieuwstaat geretourneerd te worden en mogen geen enkele beschadigingen vertonen. Anders kunnen we uw aankoopbedrag niet terugstorten en zullen we extra kosten in rekening brengen voor het retouren aan u.
- Retourartikelen uitsluitend in originele verpakking, zonder stickers aan ons retourneren. (indien nodig de originele verpakking omsluiten met papier of een omdoos).
Wil je per artikel onderstaand formulier uitprinten, invullen en meesturen?